FANDOM

Вчення про життя, про суще - вчення яке живе в людському суспільстві і передається з уст в уста на протязі тисячоліть. Кожна людина протягом життя є одночасно і учнем і вчителем, вчиться життю і учить інших, деякі знання їй передають інші люди, деякі вона сама опановує прямо від самого Життя. Життя учить всіх людей тому, яким воно насправді є, не більше і не менше. Це найважливіші знання, які існують у нашому всесвіті - знання про те як жити, про те як вижити, про те як отримувати задоволення від життя і т.д. ... Життя - вічне, єдине і безкінечне, але воно постійно змінюється, міняє свої прояви (іпостасі) і проявляється самим надзвичайним чином.

Кожен з нас є учнем і вчителем. Школа у якій ви знаходитесь - це лише один з способів відчути, зрозуміти і опанувати це.

Життя можна описувати і зображувати дуже різними способами, головна вимога - людина їх так чи інакше буде сприймати через свої почуття (зір, слух, смак, дотик, рух і т.д.). Тому серед способів опису життя відомі такі як - картини і книги, звуки (музика), танці (рух і дотик), кулінарія і т.д.