FANDOM

Мир тобі і хвала руху, що ти потрапив сюди!

Можливо ти знайдеш тут щось цікаве і добре для себе, чомусь навчишся і зробиш щось добре собі та іншим.

Krest1

Вічна пам'ять!

Якщо ти це читаєш, пом'яни і згадай добрим словом всіх тих людей, громадян країни Рад так само як і усіх громадян глобального суспільства, які сповідували це вчення і наповнювали його добрими ділами у важкі роки XX ст, людей, які часто не мали ні освіти, ні наукових ступенів, але мали життєву мудрість і добре сердце. Пом'яни також всіх людей, які постраждали від використання даного вчення не за призначенням.

Передмова

Поняття руху, духу, сили, змін, енергії люди використовують з дуже давніх часів. Кожен їх може трактувати по своєму, але в основі всіх них лежать певні спостереження за навколишнім життям, певна мудрість. Наприклад якщо безбожник-матеріаліст може сприймати рух як одну з основ і властивостей дійсності, матерії, тварного світу (як це було за часів СРСР), то віруюча людина може побачити тут вияв волі Божої, зрозуміти, що рух це одне з безкінечної кількості його проявів і імен у нашому світі.

Вчення про рух у радянській філософії

З вченням про рух я вперше познайомився гортаючи сторінки старої книжки під назвою "Основи марксизму-ленінізму". На жаль такі книжки поки важко знайти в мережі. Але вони теж містять певну мудрість, знання і правду життя. В них викладено світогляд, якому вчили і яким користувалося не одне покоління людей. На жаль, деякі сучасні люди бояться цих книжок і світогляду, як чорт ладана. Але це такі ж книжки, як і всякі інші, їх цінність зокрема в тому, що в них в стислому вигляді викладене фундаментальне вчення про рух у всьому світі. Після читання таких книжок набуваєш віри у те, що все в цьому світі змінюється і при великому бажанні все можна змінити, ці книги дають позитивний настрій, віру у світле майбутнє і прогрес, розуміння того, що рух вічний. Звичайно не треба забувати, що всі люди можуть помилятися і отже не варто сприймати речі, які тут написані занадто серйозно.

Можливо з часом буде відскановано, розпізнано і викладено усю книжку але на даний час оцифровано лише наступні глави:

Основи марксизму-ленінізму

Coat of arms of the Soviet Union

ОСНОВИ МАРКСИЗМУ-ЛЕНІНІЗМУ

НАВЧАЛЬНИЙ ПОСІБНИК

Державне видавництво

ПОЛІТИЧНОЇ ЛІТЕРАТУРИ УРСР
Київ - 1960

Переклад з російського видання 1959 року

  • Перший відділ. Філософські основи марксистсько-ленінського світогляду.
  • Другий відділ. Матеріалістичне розуміння історії.

Післямова