FANDOM

Родовід - наука про вивчення родових зв'язків між людьми (ака генеалогія, генеалогия, genealogy), а також сама ця система зв'язків. В сучасному глобальному суспільстві зростає інтерес до власних родових зв'язків і власного коріння, відкривається багато різних сайтів і проектів, які сприяють пошукам істини у цій сфері.

Серед відомих проектів:

Дослідження родоводів - один з предметів у школі життя. Ознайомлення з родоводом людини, тим в яких умовах він виховується, хто його батьки, в якому оточенні він жив і живе дозволяє краще зрозуміти людину і її життя. Для суспільства це знати особливо важливо у випадку тих людей, яких призначають на відповідальні посади, від вчинків яких залежить життя і здоров'я багатьох людей. Питання полягає лише в тому, наскільки ця інформація має бути загальнодоступною, тобто чи вона має бути у розпорядженні тієї чи іншої невеликої групи людей, чи суспільства цілому. В різні часи в різних місцях використовуються і ті і інші моделі (порівняйте напр. закритість інформації в умовах великих міст в часи СРСР і життя в умовах маленьких громад невеликих сіл чи містечок, де всі все один про одного знають).

Щоб використовувати посилання на сторінки проекту http://rodovid.org на нашому сайті, ви можете використовувати шаблон Template:Rоdovid

напр. для Миколи Васильовича Гоголя це буде