FANDOM

Життя це наука, а наука - це життя. Життя - це гра, а кожна гра теж чомусь учить. Життя - це книга, книга казок, читаючи, пишучи і переписуючи яку, кожен з нас чомусь вчиться. Життя пропонує безліч можливостей для гри і навчання, кожен вибирає ті, які йому до вподоби. Цей сайт - лише одна з них...

Щоб потрапити до тутешньої школи життя тобі варто просто зареєструватись і почати вивчати те, що ти обрав. Якщо хочеш щось розповісти іншим - роби замітки, але пам'ятай, що твоя наука - це твоя наука, твої замітки - це твої замітки, вони можуть не знайти визнання в очах іншого. Тому не дивуйся, якщо ти наприклад зараз вивчаєш мови, математику і програмування, цікавишся йогою і психологією взаємовідносин, а твій сусід в цей час розбирається в тонкощах православ'я і закону божого. Таке життя, кожний учить своє, у кожного своя наука. Можливо, коли тобі прийде час вчити нові предмети, ви поміняєтесь ролями. Цей сайт - це чудова нагода познайомитись з тим, що вивчають інші люди у школі життя і можливо чомусь навчитись собі, а також поділитись своїм баченням і своїми думками з іншими.

Див. також Школа жизни, School of life